ΤΕΣΤ


Δελτίο Τύπου 


Το 2o Εσπερινό ΕΠΑΛ Καβάλας κατά τη διετία 2020-22 θα συμμετάσχει στην υλοποίηση 8 Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+, Δράση ΚΑ229/στρατηγικές Συμπράξεις στον Τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης , τα οποία χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στα πλαίσια των προαναφερθέντων Σχεδίων με την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, σύγχρονη και ποικίλη θεματολογία, το 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Καβάλας συνεργάζεται με ένα μεγάλο αριθμό ευρωπαϊκών σχολείων από πολλές χώρες της Ευρώπης. Πιο συγκεκριμένα και πολύ συνοπτικά, η λίστα των εν λόγω 8 προγραμμάτων έχει ως εξής:


  1. «Shoot and LoadBecoming an Educated Digital Citizen», θεματολογία σχετικά με ΤΠΕ – Social media, ψηφιακό εγγραμματισμό, ασφάλεια στο Διαδίκτυο, σχολείο-συντονιστή από το Polch της Γερμανίας, εταιρικά σχολεία από Τουρκία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ιταλία.
  2. «Be brave - help us fight the plastic wave. Getting aware of plastics», θεματολογία σχετικά με τα πλαστικά, μικροπλαστικά και την προστασία του περιβάλλοντος, σχολείο-συντονιστή από το Speyer της Γερμανίας, εταιρικά σχολεία από Πορτογαλία, Κροατία, Ιταλία.
  3. «Act local, think global, θεματολογία σχετικά με την ρύπανση και την προστασία του περιβάλλοντος, σχολείο-συντονιστή από το Koge, προάστιο της Κοπεγχάγης της Δανίας, εταιρικά σχολεία από Τουρκία, Ισπανία, Λιθουανία.
  4. «ACEITE DE OLIVA NUESTRO PATRIMONIO COMÚN», θεματολογία σχετικά με την Ευρωπαϊκή πολιτιστική κληρονομιά, θέτοντας το ελαιόλαδο ως κοινό πολιτιστικό στοιχείο, σχολείο-συντονιστή από το IES LA BESANA, προάστιο του Τολέδο της Ισπανίας, εταιρικά σχολεία από Ιταλία, Πορτογαλία.
  5. «Climate is Changing. Let’s Change Climate. Make Difference Together», θεματολογία σχετικά με το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, σχολείο-συντονιστή από το Giarre της Ιταλίας στους πρόποδες της Αίτνας, εταιρικά σχολεία από Πορτογαλία, Σλοβενία, Γαλλία.
  6. «LANGUAGE(O)LYMPICS», θεματολογία σχετικά με την ανάπτυξη εκπαιδευτικών και πρακτικών δεξιοτήτων σε συνδυασμό με τον αθλητισμό και την χρήση μιας ξένης γλώσσας, γνώσεων από την Ιστορία και τεχνολογικών δεξιοτήτων, σχολείο-συντονιστή από το Nova Ves της Σλοβακίας, εταιρικά σχολεία από Πολωνία, Γερμανία, Ισπανία.
  7. «ENERGY EFFICIENT HOUSES», θεματολογία σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, την εξοικονόμηση ενέργειας, τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας, με βιώσιμες πρακτικές στέγασης σε Βόρεια, Νότια και Ανατολική Ευρώπη, σχολείο-συντονιστή από την Gaziantiep της Τουρκίας, εταιρικά σχολεία από Λετονία, Λιθουανία, Βουλγαρία.
  8. «Welcome to E(mpathy) in U(nderstanding)», θεματολογία σχετικά με την κοινωνική και εκπαιδευτική αξία της Ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς, τον κοινωνικό διάλογο και τους μετανάστες, , σχολείο-συντονιστή από την Istanbul της Τουρκίας, εταιρικά σχολεία από Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία.


Κατά τη διάρκεια των έργων θα παραχθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, προβλέπονται εκατοντάδες μετακινήσεις μαθητών συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, προς και από τις χώρες εταίρους με στόχο τη συνεργασία, την πολιτιστική ανταλλαγή και τη διεύρυνση της κουλτούρας των συμμετεχόντων αλλά και των κοινωνιών από όπου προέρχονται, στα πλαίσια της ενοποιημένης Ευρωπαϊκής κοινότητας.

Η συνεργασία και οι εργασίες έχουν ήδη αρχίσει από τον Σεπτέμβριο του 2020, για τα περισσότερα από τα προγράμματα, αλλά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών και τα μέτρα προστασίας εξαιτίας της πανδημίας από τον COVID-19, διεξάγονται μόνο διαδικτυακά.

 

 

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΜΕΑ Β ΤΑΞΗΣ

Επικοινωνία