ΤΕΣΤ

 minfo-1

LANGUAGE(O)LYMPICS

LOL

2020-1-SK01- KA229-078282_5

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ/ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Ανάπτυξη εκπαιδευτικών και πρακτικών δεξιοτήτων συνδυάζοντας τον αθλητισμό με μια ξένη γλώσσα, γνώσεις στην ιστορία και τεχνολογικές δεξιότητες

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

ΣΛΟΒΑΚΙΑ: “Gymnazium”, Spisska Nova Ves                                      

ΕΤΑΙΡΟΙ

  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ: “Friedrich-Schiller-Gymnasium Eisenberg”, Eisenberg            
  • ΙΣΠΑΝΙΑ: “C.E. MANUEL LORA TAMAYO”, Jerez de la Frontera     
  • ΠΟΛΩΝΙΑ: "Maria Curie-Sklodowska Comprehensive School in Stary Sacz", Stary Sącz     

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο στόχος του έργου LANGUAGE (O) LYMPICS είναι να αναπτύξουμε εκπαιδευτικές και πρακτικές δεξιότητες μεταξύ εφήβων μαθητών (15-19) συνδυάζοντας τον αθλητισμό με μια ξένη γλώσσα, γνώσεις στην ιστορία και τεχνολογικές δεξιότητες ικανότητες. Γιατί είναι σημαντικό? Ο αθλητισμός είναι μια σφαίρα ζωής που ενώνει τους ανθρώπους ανεξαρτήτως ηλικίας, φυλής, εθνικότητας, φυσικών ικανοτήτων ή καταγωγής. Αναπτύσσει σωστή κοινωνική ηθική, ενισχύει την αυτοεκτίμηση, διαμορφώνει τον χαρακτήρα και βοηθά στη δημιουργία σωστής κοινωνικής στάσης. Οι αθλητές συχνά θαυμάζονται για την κατάσταση, τα επιτεύγματά τους και μερικές φορές για την έμπνευσή τους στο ταξίδι στην επιτυχία. Όχι μόνο ο αθλητισμός φέρνει διασκέδαση, αλλά παίζει επίσης απαραίτητο ρόλο από την άποψη της υγείας.

Η έλλειψη γλωσσικών ικανοτήτων μας εμποδίζει από την πλήρη συμμετοχή στην ευρωπαϊκή εκπαίδευση, κατάρτιση και σε προγράμματα για τη νεολαία. Ως εκ τούτου, το έργο μας προσφέρει δραστηριότητες που ενισχύουν τέτοιες ικανότητες και βελτιώνουν τη συνεργασία και δικτύωση μεταξύ σχολείων. Οι γλώσσες μας δίνουν τη δυνατότητα να μοιραστούμε και να ανταλλάξουμε πληροφορίες για να κατανοήσουμε καλύτερα άλλες εθνικότητες και ιστορικά γεγονότα. Αυτό είναι ευεργετικό για την οικοδόμηση της ευρωπαϊκής ταυτότητας και ολοκλήρωσης.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι οι δραστηριότητες για την Ημέρα του Αθλητισμού (Ημέρα των Ολυμπιακών Αγώνων), κατά τη διάρκεια της οποίας θα πραγματοποιούνται και θα μοιράζονται ιστορικά παιχνίδια από διάφορες χώρες. Θα συμπεριληφθούν επίσης δραστηριότητες που δοκιμάζουν την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της εκπαίδευσης: δημιουργία ενός Ebook με φωτογραφίες και υποστηρικτικό λεξιλόγιο για την περιγραφή αυτών των ιστορικών αθλημάτων.

Θα δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα σπουδών για ένα εξωσχολικό μάθημα για νέους αθλητές, διαιτητές και προπονητές με έμφαση στις γλωσσικές ικανότητες. Το έργο θα διευκολύνει τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών που αποκτώνται τόσο μέσω τυπικής όσο και μη τυπικής μάθησης και θα τους ενθαρρύνει σε μεγάλο βαθμό να εφαρμόσουν αυτές τις δεξιότητες μετά την ολοκλήρωση του έργου, π.χ. εθελοντής στον αθλητισμό συνέδρια, βοήθεια σε κλαμπ ή δημιουργία αθλητικών δραστηριοτήτων για παιδιά.

Πιστεύουμε ότι το έργο μας θα αποφέρει αυτά τα οφέλη:

ü  βελτίωση στην αύξηση της ευαισθητοποίησης των μαθητών για την πολιτιστική τους κληρονομιά

ü  βελτίωση στις βασικές γλωσσικές ικανότητες

ü  οι μαθητές θα αναπτύξουν την ικανότητα ανάγνωσης με κείμενα κατανόησης τυπικής γλώσσας για αθλητική εξειδίκευση,

ü  θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις περισσότερες από τις καταστάσεις που μπορεί να συμβούν σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό,

ü  αλληλεπίδραση με άλλους ομιλητές,

ü  παραγωγή απλών και συνεκτικών κειμένων για διάφορα θέματα, περιγραφή εμπειριών, εκδηλώσεις, καθώς και για σύντομη αιτιολόγηση απόψεων ή εξήγηση σχεδίων.

ü  βελτίωση στις δεξιότητες επικοινωνίας που θα βοηθήσουν τους μαθητές στη μελλοντική τους σταδιοδρομία και σχέσεις

ü  δημιουργία εργαλείων, βοηθημάτων, υλικού για τη διδασκαλία γλωσσών σε αθλητικά θέματα

ü  ανάπτυξη στρατηγικών διδασκαλίας και μάθησης

ü  νέες ιδέες και ερεθίσματα για μαθήματα, σωματική άσκηση, αύξηση ενδιαφέρον για το θέμα, αυξάνοντας την κατανόηση της σημασίας του

ü  ανανέωση αθλητικών εγκαταστάσεων και αθλητικού εξοπλισμού

ü  να επηρεάσει τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων για την κατασκευή καλύτερων αθλητικών εγκαταστάσεων στα σχολεία

ü  αλληλεπίδραση με άτομα διαφορετικών ηλικιών, ομαδική εργασία και συνεργασία με άλλους –

ü  ομαδική εργασία των μαθητών που θα τους διδάξει για τις δυσκολίες και τις αδυναμίες του άλλου και θα τους βοηθήσει να γίνουν καλύτεροι σε αποφάσεις και στρατηγικές για την ομάδα τους

ü  αποθάρρυνση καθιστικών δραστηριοτήτων όπως παρακολούθηση τηλεόρασης, χρήση έξυπνων τηλεφώνων κ.λπ.

Η βελτίωση της διαπολιτισμικής μάθησης είναι πολύ σημαντική στις μέρες μας για την εξάλειψη των εμποδίων, την αποδοχή των διαφορών και την απόκτηση πολιτιστικής γνώσης. Το πρόγραμμά μας θα βοηθήσει στην ανάπτυξη διαπολιτισμικών ικανοτήτων. Δεν χρειαζόμαστε διαπολιτισμικές ικανότητες μόνο για να κατανοήσουμε ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς, να κατανοήσουμε πώς σκέφτονται, αισθάνονται και ενεργούν, αλλά πρέπει επίσης να ξεπεράσουμε διαφορές στον δικό μας πολιτισμό. Η διαπολιτισμική μάθηση, ως μέρος του έργου μας, θα προωθήσει την άποψη ότι κανένας πολιτισμός δεν είναι καλύτερος ή χειρότερος από τον άλλο αλλά και ότι δεν υπάρχει ιεραρχία πολιτισμών. Η διαπολιτισμική μάθηση θα καθοδηγήσει τους μαθητές μας να προσαρμόσουν τις εικόνες τους σχετικά με τις πολιτιστικές ομάδες και τα άτομα (που ανήκουν σε πολιτιστικές ομάδες), να ακούσουν ενεργά τους άλλους και να τους προσφέρουν το χώρο να εκδηλώσουν ελεύθερα την πολιτιστική τους ταυτότητα. Σε αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές μας θα μάθουν να απέχουν από τον στιγματισμό ατόμων και να αποτρέπουν την κατηγοριοποίηση άλλων.

Επιπλέον, πιστεύουμε ότι οι μαθητές που συμμετέχουν στο έργο θα αρχίσουν να βλέπουν περισσότερες ομοιότητες μεταξύ ανθρώπων, πολιτισμών, ταυτοτήτων, απόψεων και συμπεριφορών. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι βιώνουμε μια βαθιά αλλαγή που, υποστηριζόμενη από νέες τεχνολογίες, μας προσφέρει υπέροχες ευκαιρίες και προκλήσεις. Αυτά τα στοιχεία όχι μόνο παρέχουν νέα εργαλεία, αλλά επηρεάζουν επίσης τη θέση των εκπαιδευτικών στο κόσμο, το ρόλο μας ως διαμεσολαβητές και παρακινητές.

E book

Kahoot

Karagianni

Lol banner

Track Field Events GR

Track Field Vocabulary


Για τη συνάντηση στην Καβάλα:

https://www.kavalanews.gr/33393-taekvonto-kavalas-filoxenise-programma-erasmus-shetiko-anaptyxi-dexiotiton-athlitismo.html

https://www.kavalanews.gr/anthi-karagianni

https://www.kavalanews.gr/33298-mathites-ekpaideytikoi-8-hores-vraveysan-alexandra-dimogloy-anthi-karagianni-hari-paltogloy

https://nownews.gr/το-2ο-επαλ-καβάλας-και-63-μαθητές-και-εκπα/

https://www.kavala.news/to-2o-epal-kavalas-kai-63-mathites-kai-ekpaideftikoi-apo-8-chores-vravefsan-sto-dimarcheio-athlites/

https://www.kavalapost.gr/athlitika/296009/as-taekvonto-myise-sta-mystika-toy-athlimatos-63-mathites-apo-8-chores-poy-vrethikan-stin-kavala-meso-erasmus-fotografies/

Για τη συνάντηση στην Πολωνία:

https://www.proininews.gr/2o-esperino-epal-kavalas-ekpaideytiki-drasi-erasmus-stin-polonia-fotografies/

Για τη συνάντηση στην Σλοβακία:

https://www.proininews.gr/2o-epal-kavalas-ekpaideytiki-drasi-erasmus-sti-slovakia-fotografies/

https://www.kavalapost.gr/top-news/300781/2o-epal-kavalas-sti-slovakia-me-odigo-tin-aggliki-glossa/

e-twinning

https://live.etwinning.net/projects

“ LANGUAGE(O)LYMPICS ”

facebook page "lol_erasmusplus": https://www.facebook.com/groups/485080119757121

Instagram: https://instagram.com/lol_erasmusplus?r=nametag

Υλικό έργου

 


ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΜΕΑ Β ΤΑΞΗΣ

    Επικοινωνία