ΤΕΣΤ

 minfo-1

ENERGY EFFICIENT HOUSES

2020-1-TR01-KA229-094495_3

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ/ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - Ανανεώσιμες ΜΟΡΦές ενέργειας, βιώσιμες πρακτικές στέγασης στη Βόρεια, Νότια και Ανατολική Ευρώπη.                                    

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

ΤΟΥΡΚΙΑ: “Oguzeli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi”, GAZIANTIEP            

ΕΤΑΙΡΟΙ

  • ΛΕΤΟΝΙΑ: “CHILDREN &YOUTH CENTER LAIMAIT”, RIGA
  • ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ: “Ukmerge school of technologies and business”, KAUNO     
  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: “Profesionalna Tehnicheska Gimnaziya "N.Y.Vaptsarov", VRATSA     

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Στόχοι έργου:

ü  να βοηθήσει τους μαθητές να εφαρμόσουν τη θεωρία στην πρακτική αποτελεσματικά για εξοικονόμηση ενέργειας, ανακύκλωση και πράσινη ενέργεια (στο σπίτι και στη κοινότητα)

ü  να αυξήσει τις επιστημονικές γνώσεις των μαθητών και να αναπτύξει επιχειρηματικές δεξιότητες, αριθμητικές δεξιότητες, ψηφιακές ικανότητες και πολυγλωσσία για αυτούς

ü  να συμβάλλει στην ανταλλαγή ιδεών και πρακτικής εμπειρίας μέσω βραχυπρόθεσμων ανταλλαγών

ü  να κάνει τους οι μαθητές και τους δασκάλους να κερδίσουν μειώνοντας την καταναλωτική στάση απέναντι στη ζωή και το περιβάλλον

ü  να επεκτείνουν οι μαθητές τις δεξιότητες κριτικής και δημιουργικής σκέψης τους, όπως η επίλυση προβλημάτων ανεξαρτήτως, μέσω της διεθνούς ομαδικής εργασίας

ü  να τους κάνει να αποκτήσουν ευρωπαϊκή ευαισθητοποίηση για την κοινή ευρωπαϊκή κληρονομιά ανεξάρτητα από την πολιτιστική ποικιλομορφία

ü  να τους βοηθήσει να αποκτήσουν νέες και να βελτιώσουν τις υπάρχουσες δεξιότητές τους στις ΤΠΕ

ü  να εμβαθύνει τις γνώσεις σχετικά με τη σημασία της ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος στις ευρωπαϊκές χώρες

ü  να είναι σε θέση να αναλύσουν το πρόβλημα και να βρουν καινοτόμες λύσεις

ü  να ανταλλάξουν οι εκπαιδευτικοί καλές πρακτικές από ευρωπαϊκά σχολεία για τη χρήση καινοτόμων προσεγγίσεων στη μάθηση, με βάση τη χρήση ΤΠΕ και να επικεντρωθούν στη δημιουργία ενός πιο ενεργού μαθησιακού περιβάλλοντος

ü  να βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευσης και τον εμπλουτισμό της σχολικής προσφοράς των ευρωπαϊκών σχολείων, με την ανάπτυξη καινοτόμων διδακτικών υλικών βασισμένων σε διεπιστημονικές προσεγγίσεις.

Οι μαθητές θα ασκηθούν για να χρησιμοποιήσουν τεχνικά προγράμματα για να σχεδιάσουν το σπίτι ενεργειακής απόδοσης, θα είναι σε θέση να εξερευνήσουν με βιωματικό και εμπειρικό τρόπο όλα τη θεωρητική γνώση που κέρδισαν όλα αυτά τα χρόνια. Όταν επιτευχθεί αυτός ο στόχος, μπορούμε να αναδείξουμε την πτυχή της μείωσης του CO2. Επόμενη προτεραιότητα της μαθησιακής διαδικασίας θα ήταν να προσανατολίσουμε τους μαθητές να ανακαλύψουν το περιβάλλον μας που τους εντυπωσίασε.

Κατά τη διάρκεια του έργου, οι δραστηριότητες και τα αποτελέσματά μας θα είναι η δημιουργία του λογότυπου του έργου, ο ιστότοπος του έργου, ομάδα Facebook, ομάδα eTwinning, Ηλεκτρονικές εκδηλώσεις eTwinning, Συνοπτικό βίντεο μετά από κάθε βραχυπρόθεσμη ανταλλαγή, κανάλι YouTube, γκαλερί φωτογραφιών, πρακτικά αντικείμενα κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμα. Επίσης, το κύριο συγκεκριμένο αποτέλεσμα θα είναι ένα μοντέλο σπιτιού ενεργειακής απόδοσης που θα σχεδιαστεί μέσω του προγράμματος autocad από τους μαθητές.

Προφίλ και αριθμός συμμετεχόντων:

Οι μαθητές, οι δάσκαλοι και το προσωπικό του σχολείου θα λάβουν μέρος στις δραστηριότητες του έργου. Δύο καθηγητές από κάθε σχολείο για κάθε κινητικότητα, θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες LTT. Το εύρος ηλικίας των εκπαιδευτικών μας είναι 26-60 με ικανότητες στη χρήση ΤΠΕ στη διδασκαλία και ενδιαφέρον για το θέμα του έργου, ικανοί να χρησιμοποιούν τα αγγλικά και με ικανότητα εργασίας σε πολυπολιτισμικές ομάδες. 3 μαθητές από κάθε συνεργαζόμενο σχολείο θα συμμετέχουν σε δραστηριότητες LTT. Επιπλέον, θα ζητηθεί να ληφθεί υπόψη η ισορροπία κοριτσιών και αγοριών. Έτσι, συνολικά 54 μαθητές θα αναλάβουν ενεργό ρόλο κατά τη διάρκεια του έργου.

Περιγραφή δραστηριοτήτων:

Οι κύριες δραστηριότητες στο έργο είναι: Εκπαίδευση εκπαιδευτικών και μαθητών σχετικά με την αειφόρο ενέργεια και την υλοποίησή της το σπίτια, εκθέσεις STEM, οικοδόμηση έξυπνων σπιτιών, ενσωμάτωση μαθημάτων σε επιστημονικά μαθήματα, σεμινάρια σχετικά με το περιβάλλον και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, διαδίκτυο και αλληλεπίδραση μέσω τεχνολογιών web 2.0 και ανταλλαγή εμπειριών με βίντεο, φυλλάδιο, αναφορές, σχεδίαση ενός μοντέλου έξυπνου σπιτιού με τα προγράμματα autocad και του sketchup.

Μεθοδολογία:

Μέσα από συζητήσεις σχετικά με παιδαγωγικά, ηθικά, προβλήματα συμπεριφοράς, ζητήματα, χωρίς αποκλεισμούς και κοινές ανησυχίες σχετικά με τη βιώσιμη ενέργεια, θα διευρύνουμε την προοπτική μας, εργαζόμενοι στη δημιουργικότητα των μαθητών. Είμαστε σίγουροι για τον αντίκτυπο και τα οφέλη της ευρωπαϊκής συνεργασίας που θα αυξήσει τα κίνητρα και την ικανότητα των μαθητών μας. Θα αυξηθεί τη σημασία της μάθησης και θα εμπλουτισθεί η δημιουργικότητα των μαθητών μας.

"Φαντάζομαι. Δημιουργώ. Νεωτερίζω". Αυτές οι τρεις ιδέες θα υποστηρίξουν επίσης το έργο μας, στο οποίο θα είναι η δημιουργικότητα, ο κινητήριος μοχλός καινοτομίας και ο σημαντικότερος βασικός παράγοντας για την ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών ικανοτήτων και την ευημερία όλων των ατόμων στην κοινωνία.

Αποτελέσματα:

Οι μαθητές θα είναι σε θέση να ανακαλύψουν τη σημασία της αειφόρου ανάπτυξης, τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ως μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος και της κλιματικής αλλαγής και ταυτόχρονα να βιώσουν άλλους πολιτισμούς και να κατανοήσουν το κόσμο καλύτερα. Θα μάθουν τη σημασία και τις τεχνικές της αποτελεσματικής διεθνούς ομαδικής εργασίας και θα δημιουργήσουν τη δική τους σχεδίαση του σπιτιού του μέλλοντος. Επίσης στα αποτελέσματα περιλαμβάνονται βελτιωμένες δεξιότητες ΤΠΕ, επίλυση προβλημάτων και κριτική σκέψη.

Μακροπρόθεσμα οφέλη και βιωσιμότητα:

Οι μαθητές μας θα κατανοήσουν τη σημασία του περιβάλλοντος στο οποίο ζούμε περισσότερο. Θα αρχίσουν επίσης να βλέπουν τον εαυτό τους ως μέρος αυτής της φύσης. Έτσι, θα κατανοήσουν τη σημασία της αειφόρου ενέργειας ενώ χτίζουν τον κόσμο του μέλλοντος. Το έργο μας θα έχει μεγαλύτερο αποτέλεσμα με την ενσωμάτωση του σχεδιασμού έξυπνου σπιτιού στο πρόγραμμα σπουδών.

Υλικό Έργου

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΜΕΑ Β ΤΑΞΗΣ

Επικοινωνία